DBA disaini efektiivsuse auhinnad on ühed maailma hinnatuimad disainiauhinnad. Miks? Sest need pakuvad kaalukaid ja veenvaid tõendeid selle kohta, kuidas disain suudab äritegevust positiivselt mõjutada ja demonstreerib mitmel tasandil miks on mõistlik disaini investeerida. DBA disaini efektiivsuse auhinnad on ainulaadsed, kuna need premeerivad eduka koostöö eest nii klienti kui disainerit ning see aasta viisid 64 auhinda koju kokku 128 disainerit ja klienti.
Näitusel demonstreeritakse 2013. aasta kuldauhinna võitjaid. Hinnatakse „vungiga“ disaini – töid, mis põhinevad sidusal, läbimõeldud ja professionaalselt elluviidud disainistrateegial. Seda sorti disain aitab äri edendada ja elu muuta – MailOnline kodulehest kuni Excellent Development Rebrandini.
DBA disaini efektiivsuse auhindadega on edukat disaini pärjatud juba kakskümmend aastat. Täpsemat informatsiooni ja nominentide arhiivi leiab kodulehelt
www.effectivedesign.org.uk.
„DBA disaini efektiivsuse auhind on ainus auhind, millest me klientidega räägime.“ Mary Lewis, Lewis Moberly loominguline juht.
„Waitrose teenis disaini investeeritud raha tagasi vähem kui kahe päevaga.“ Waitrose’i LOVE Life by Pearlfisher auhinna võitja 2013.
Loe lähemalt 16 kuldauhinna võitja kohta SIIT