21. sajandil on disaini mõiste laienenud: moe, graafika, keskkonna ja vormi esteetika valdkonnale on lisandunud disainjuhtimine ning teenuste ja strateegilise protsesside juhtimise disain. Erinevate maade kogemused tõestavad, et iga disainiteenusele investeeritud euro toob kliendile tagasi 30 eurot. Disain ise ei ole mingi võluvits, kuid tänapäevased disaini meetodid on need, mille efektiivsust on kontrollitud ja mõõdetud ning on selgunud, et neid saab edukalt kasutada erinevates valdkondades, sealhulgas ka avalikus sektoris.
26. septembril kogunevad Inglismaa, Taani, Soome ja Eesti disainieksperdid ja uuendusmeelsed riigitöötajad seminarile, kus tutvustatakse edulugusid tervishoiu- ja sotsiaalhoolekande sektorist. Esinevad: Susie Andersen Ruff, Michael Thomson, Colum Lowe, Hanna-Riina Vuontisjärvi, Ain Aaviksoo jt
Tervishoid on teema, mis puudutab meid kõiki; tänu internetile ja informeeritusele, kasvab aina kiiremini nõudlus kvaliteetsema teenuse järele. Et selles süsteemis rahuldada kõiki osapooli, nii patsiente kui terviseteenuse osutajad, on vaja leida kõige efektiivsemad meetodid selliste uuenduste sisseviimiseks, mis eelkõige paigutab süsteemi keskele patsiendi oma väärtushinnangute ja vajadustega. Seminaril on fookuses teenuse disain ning disainjuhtimise meetodid ning esitatakse konkreetseid näited, mis tõestavad disaini kaasamise olulisust protsesside planeerimisel ja juhtimisel.
Seminar on seotud Euroopa Komisjoni projektiga "Disainjuhtimine avalikus sektoris" (Design Management for Public Sector), mille eesmärk on tutvustada disainijuhtimise efektiivseid läbitestitud meetodeid avaliku sektori teenuste parandamiseks.Â